Forretningsmuligheten, kort fortalt


Du har prøvd produktene og studert konseptet og forhåpentligvis snakket med meg eller andre. Hva er det jeg vil prøve å formidle?
Produktet er helse og velvære. Dette er noe folk har fokus på, det er opp til oss å føre dem sammen.
Kompensasjons planen som sørger for at jeg får igjen for min innsats virker veldig fair. For å være med på denne fordelingen handler jeg i egen butikk hver måned. Det er som regel nok til å tilfredsstille volum kravet. Velger selv å abonere på en kasse TAHITIAN NONI™ Bioaktiv drikk hver måned. Da har vi til forbruk i familien og en flaske jeg kan tilby noen som vil ha glede av den. Handler ellers det vi trenger av varer til husholdningen i egen butikk.
Hvis man kan finne 3 stykker som gjør det samme, altså handler i egen butikk og finner 3 som er villig til å gjøre det samme, ja da skal dette rase avgårde da?
Ja egentlig, men så enkelt er det sjeldent. Man må finne folk som selv vil dette, ser dynamikken og er villig til å stå på med fokus og overbevisning. Det er snakk om å sette sammen ett team som støtter og hjelper hverandre, motiverer hverandre. Hver enkelt er leder for sitt eget team. Rekruteringen bør fortrinnsvis skje innen egen bekjentskapskrets med en avbalansert overbevisning som gjør dette troverdig.
Ha fokus på den bioaktive drikken. Vi blir fortalt at det forskes og utvikles. La din egen erfaring med produktet være drivkraften. Jeg kan gå god for hvordan jeg opplever produktene. Hos oss ser vi at TAHITIAN NONI™ Bioaktiv drikk gir økt energi, demper allergi og gjør en med Bechterews sykdom symptomfri. Dette har jeg tro på.
Benytt dere av kundeprogrammet og la folk handle, prøve produktene først. Ikke dytt folk inn i dette. Informer og motiver og la dem ta valget selv.

Husk, foretningsbiten av dette består i å finne 3 stykker som vil gjøre det samme som deg. Kort fortalt.